سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >


زبان نوشتاری 
سیستم منظم نمادهای نوشتاری یا نویسه‌وارههای معنادار است که به حفظ، بازتاب و انتقال زبان گفتاری کمک می کند.
در زبان‌شناسی، نویسه‌واره کوچکترین نماد زبان نوشتاری اند که مانند حرف، موجب تمایز معنایی می‌شود، مثل نمادهای «م»، «:»، و «؟» که هر یک می‌توانند معنا را تغییر دهند. حروف الفبا، ارقام، نشانه‌های نقطه‌گذاری و اِعراب‌گذاری (نشانه‌های سجاوندی)، همگی زیرمجموعه‌ای از نویسه‌واره‌ها هستند. قسمت عمده زبان نوشتاری را خط (حروف و حرکات) و مابقی را ارقام و علامات تشکیل می دهد.
تاریخچه
جستار وابسته: خط
تاریخ زبان نوشتاری معمولا با تاریخ خط هم سابقه می باشد. چرا که در سیستم نوشتار ابتدا خط پدید آمده سپس با افزوده شدن علامات کامل شده است.

  

زبان اودهی
94/2/30:: 2:7 ع
(0)

زبان اَوَدهی (به دیواناگری: ????) نام یکی از زبان‌های هندیاست. گاه آوادی را گویشی از زبان هندوستانی قلمدادمی‌کنند. خاستگاه این زبان ایالت اوده در اوتار پرادش هند است، ولی گویشورانی نیز در بیهار، مادایا پرادش، دهلی و نپال نیز دارد. ادامه مطلب...

  


وسیله‌ای است که دوربین عکاسی و موبایل به آن متصل می‌شود و لرزش را تا حدی از بین می‌برد. ساختمان تک‌پایه، همانند ساختمان پایه در سه پایه‌ها، تلسکوپی است و ارتفاع دوربینی را که توسط یک پیچ به سر سه پایه متصل می‌شود نسبت به زمین افزایش یا کاهش می‌دهد. در قسمت سر آن در مدلهای پیشرفته‌تر چندین بخش مفصلی متحرک وجود دارد. یکی از استفاده‌های اصلی تک پایه‌ها، تحمل وزن دوربین و لنز است.

ادامه مطلب...

  


اگر برای راه اندازی وب سایت خود به شرکت های طراحی سایت مختلف سری زده باشید متوجه خواهید شد که قیمتهای مختلفی در این زمینه وجود دارد و هر شرکت برای خود تعرفه ای در نظر گرفته است. این تفاوت قیمتها باعث به وجود آمدن تصوراتی می شود که همیشه درست نیستند.
 اینکه تمام شرکتها یک کار انجام میدهند و برخی بی جهت گران تر از بقیه شرکتها کار می کنند یا اینکه برعکس هر شرکتی که تعرفه بالاتری دارد حتما سایت بهتری طراحی می کند.

چرا تعرفه های طراحی وب سایت متفاوت است؟

نکته اینجاست که شما باید بدانید که تعرفه طراحی سایت و نحوه قیمت گذاری برای طراحی سایت چگونه است و در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید چه کارهایی برای شما انجام می شود؟
هزینه طراحی سایت بر اساس خدماتی است که شرکت از شروع پروژه طراحی تا زمانی که سایت وجود دارد، به شما ارائه می دهد از جمله:

ثبت دامین (دامنه)

قیمت دامنه در صورتی که پسوند ir . یا com. و یا سایر پسوندها باشد، متفاوت است. 

خرید هاست

هزینه هاست نسبت به ظرفیت و پهنای باند لازم برای وب سایت متفاوت است. 

ارائه template برای سایت

طراحی گرافیکی سایت بر اساس تخصص گرافیست و تنوع کاری او، و همچنین تعداد template و تعداد دفعات ویرایش متفاوت است. 

برنامه نویسی سایت

نرم افزارها و اسکریپت های مورد استفاده برای هر وب سایت متنوع است که بر اساس پیچیدگی آنها متفاوت قیمت گذاری می شود. در واقع این همان بخش برنامه نویسی سایت است . هزینه ای عمده ای که پرداخت می کنید مربوط به این بخش می باشد. 

طراحی پایه سایت

اتصال بخش برنامه نویسی و گرافیکی وب سایت و در واقع پیاده سازی صفحات وب توسط developer  

اضافه نمودن زبان جدید به سایت

به طور معمول هزینه اضافه نمودن هر زبان جدید به وب سایت درصدی از مبلغ کل طراحی محاسبه می شود.  

طراحی ریسپانسیو

طراحی واکنش گرا به معنای سازگاری سایت با دیوایسهای مختلف مثل موبایل و تبلت و .. است، که هنگام برآورد قیمت، هزینه جداگانه ای دارد ولی باتوجه به قوانین جدید گوگل و افزایش کاربران موبایل و تبلت از ملزومات طراحی سایتهای جدید محسوب می شود. 

ورود اطلاعات ( Data entry)

بسیاری از شرکتها وب سایت را به صورت خام به مشتری تحویل می دهند اما برخی از آنها ورود دیتای اولیه وب سایت را به عهده می گیرند و بر اساس حجم دیتای اولیه در برآورد قیمت تاثیر می گذارد. 

برقراری امنیت وب سایت

این کار نیاز به متخصص امنیت وب دارد که مدام سایت را به لحاظ امنیتی بررسی کند و تمام باگهای امنیتی را از بین ببرد. البته شرکتهایی که در این زمینه کاملا حرفه ای هستند خیلی زیاد نیستند و این بخش در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. 

بهینه سازی به لحاظ موتورهای جستجو

در آخرین مراحل متخصص سئو سایت را از نظر قابلیت بالا آمدن در نتایج موتورهای جستجو بهینه می کند. و این هم از آن دسته خدماتی است که گرچه در قیمت گذاری تاثیر گذار است اما بسیار حائز اهمیت است. 

آموزش CMS

آموزش سیستم مدیریت محتوای وب سایت به کارفرما از جمله خدماتی است که متحمل هزینه می شود. 

چرا تعرفه های طراحی وب سایت متفاوت است؟

پشتیبانی

متاسفانه برخی از شرکتهای طراحی سایت زمانی که وب سایت مشتری را تحویل می دهند دیگر هیچ گارانتی ندارند که در صورت ایجاد مشکل به رفع آن بپردازند و این از مهمترین مسائلی است که ارزش هزینه کردن را دارد.
با وجود اینکه امروزه طراحی سایت توسط برخی به صورت شخصی انجام می شود، اما با توجه به تمام موارد بالا باید بدانیم که اگر کار طراحی وبسایت قرار است اصولی و بی نقص اجرا شود باید به صورت تیمی انجام شود .  علاوه بر اینکه هر کدام از اعضای تیم بخشی از کار را با توجه به تخصصشان در آن زمینه به نحو احسن انجام می دهند از لحاظ پشتیبانی نیز کار به صورت روتین و بی نقص انجام می شود زیرا برای رفع مشکل نیاز به پیدا کردن یک شخص نیست و کار تیمی است و خود شرکت و کل تیم، پشتیبانی کار را به عهده خواهند گرفت. 
البته لازم به ذکر است که به طور حتم هزینه های کار تیمی به دلیل تعداد افراد و تخصص هر یک بالاتر خواهد بود ولی قطعا این هزینه منطقی است و ارزش خواهد داشت.

 برای مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت حرفه ای با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید. تلفن تماس: 77409980

منبع:چرا تعرفه های طراحی وب سایت متفاوت است؟   

لیبل:طراحی سایت شرکتی | طراحی وب سایت حرفه ای |ایجاد وب سایت | ساخت وب سایت | 



  


با توجه به فراوانی آگهی های تبلیغاتی، دیگر کمتر کسی به این شیوه اعتماد می کند و آگهی ها برای انتخاب محصولات و خدمات کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.  ادامه مطلب...

  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
دسته بندی موضوعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 452270
کل یاداشته ها : 435
دوستان

طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی سایت طراحی آرم طراحی لوگو اخبار روز برندها طراحی کاتالوگ اعتبارسنجی مشتریان اعتبارسنجی مشتریان بانک ها طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده ویزا شینگن تور کوبا وقت سفارت طراحی سایت فروشگاه الکترونیک طراحی سایت شرکتی آرم آرم لوگو لوگو سفارش طراحی لوگو بازاریابی اینترنتی سفارش طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سفارش سئو طراحی حرفه ای سایت خرید اینترنتی پوشاک ساخت وب سایت گروه طراحی طراحی سایت چیست گروه طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت حرفه ای طراحان سایت خدمات سئو بهینه سازی خرید پاور بانک لوگو استند نمایشگاهی استندهای تبلیغاتی سازه های نمایشگاهی چاپ بنر چاپ فوری چاپ دیجیتال چاپ پلات چاپ لمینت دوره وصول مطالبات آیین نامه وصول مطالبات شرکت وصول مطالبات نشریه کلید سرمایه فرمول دوره وصول مطالبات آیِین نامه وصول مطالبات حقوق بانکی تور آنتالیا تور استانبول تور ارزان دبی تور ایتالیا تور فرانسه تور چین تور اکراین تور گرجستان تور بلاروس تور کوبا تور گوا تور پترا تور قبرس تور نجف تور تایلند تور روسیه تور مالزی تور کربلا ویزای مالتی پل شینگن ویزای شینگن بلند مدت مالتی ویزای شینگن یک ساله محمد میرزایی آفر تور ماشین آلات صنعتی دستگاه جوش ابزار یراق صنایع چوب پوشاک اوت لت ختنه کردن ختنه نوزاد جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لابیاپلاستی عمل لابیاپلاستی ترمیم لابیا جراحی زیبایی ناحیه تناسلی عدم توانایی مقاربت واژینیسموس مقاربت دردناک منبع تغذیه میگر آمپر متر فروش تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک اسیلوسکوپ مولتی متر ویزای آمریکا ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا اقامت اروپا مهاجرت به اروپا tiktan پوشاک اوتلت اوتلت شلوار منگو مانتو جلو باز سایت خرید مانتو مانتو طرحدار فروش مانتو خرید مانتو مانتو خرید مانتو اینترنتی خرید سرویس خواب لوازم ماهیگیری ماهیگیری نور گیاهان آپارتمانی اصول نگه داری گیاهان آپارتمانی باربیکیو ذغالی دستگاه گریل ذغالی گریل ذغالی دیتالاگر اسیلوسکوپ ترمومتر مولتی متر منگو مولتی متر اسیلوسکوپ دات نت نیوک چیست؟ کابل برق قیمت قیمت کابل برق سیم ارت سیم و کابل تخت های بیمارستانی خرید دو چرخه تجهیزات پزشکی ترالی بیمارستانی نمایندگی پارکت agt

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ