سفارش تبلیغ
صبا ویژن


کایه دو سینما ( Cahiers Du Cinema ) 
مجله سینمایی مهم و بسیار ارزشمندی که به صورت ماهنامه از سال 1951 در فرانسه به چاپ می رسد. بنیان گذاران این نشریه آندره بازن ، ژاک – دونیول والکروز و لودوکا بودند. 
این نشریه مباحث بسیار مهمی را در باب سینما به راه انداخت ، از جمله تئوری مولف و ساختارگرایی در نقد فیلم.
کایه دو سینما در لغت به معنای دفترهای سینما است. این مجله در اواسط دهه 1950 از خلال مقالاتی که منتقدان جوانی چون فرانسوا تروفو ، کلود شابرول ، ژان لوک گدار ، اریک رومر و ... ( پیش از روی آوردن به فیلم سازی ) نوشتند ، تئوری مولف را معرفی و ترویج کرد. نقدهای این نویسندگان و دیگر نویسندگان کایه دو سینما ، موجب شد که توجه سینما دوستان به فیلم سازانی که در گذشته آنها را به عنوان فیلم سازانی که تنها آثار سرگرم کننده می سازند ، می شناختند ، جلب شود و به آثار آنها به عنوان یک کلیت که کارگردان نقش اساسی در آن داشته است ، نگریسته شود ، فیلم سازانی مانند آلفرد هیچکاک ، نیکلاس ری و ... .
همچنین به مدد تلاش های نویسندگان کایه دو سینما بود که در دهه 1960 ، مبحث ساختارگرایی در نقد فیلم مطرح شد و این کار در پی چاپ مقالات کریستین متز و ترویج دیدگاه های ساختارگرایانه و تلفیق آن با عقاید مارکسیستی سردمداران جدید مجله و برخورد سیاسی آنها با سینما ، صورت گرفت. 
با توجه به آنچه گفته شد ، به خوبی مشخص است که تکیه اصلی این نشریه بر نقدنویسی و تحلیل و بررسی آثار فیلم سازان است. 

سایت اند ساوند ( Sight And Sound )
ماهنامه ای که توسط انستیتوی سینمایی انگلیس منتشر می شود. این نشریه بسیار معتبر و پر تیراژ ، در هر شماره شامل اخبار سینمای جهان ، مقالات نظری درباره تاریخ سینما ، فیلم ها و فیلم سازان و ... است. در این نشریه صفحاتی نیز به نقد فیلم های روز جهان و کتاب های سینمایی تازه انتشار یافته ، اختصاص دارد. همچنین این نشریه هر ساله ، لیستی از بهترین های تاریخ سینما را در رشته های مختلف ، طی نظر سنجی هایی اعلام می کند. 

ورایتی ( Variety )
ورایتی به صورت هفته نامه و در نیویورک چاپ می شود و حاوی اخبار صنعت سینما است. این نشریه مقالاتی در مورد جنبه های مختلف فیلم سازی ، نقد فیلم و آمار فروش فیلم ها هم ، به چاپ می رساند. همچنین این مجله ضمیمه ای دارد که روزانه به چاپ می رساند و در آن ، درباره سینما وتلوزیون به عنوان فعالیتی بازرگانی مطلب می نویسد.

فیلم کوارتلی ( Film Quarterly )
یکی از نشریات مطرح سینمایی آمریکا که شامل نقد فیلم ، بررسی آثار فیلم سازان و بررسی جنبه های فنی کار فیلم سازی و مقالات تحقیقی است. ناشر این نشریه ، انتشارات دانشگاه کالیفرنیا است.

فیلم کالچر ( Film Culture )
نشریه ای آمریکایی که در سال 1955 توسط پایه ریزی شده است و در نیویورک چاپ و منتشر می شود. اندرو ساریس ، منتقد و نظریه پرداز مطرح سینما ، اولین مقاله خود درباره تئوری مولف را در سال 1962 در این نشریه منتشر کرد. این نشریه بیشتر به سینمای تجربی می پردازد. 

فیلم کامنت ( Film Comment )
نشریه ای معتبر و مطرح که هر دو ماه یک بار چاپ می شود و ناشر آن انجمن سینمایی لینکلن در نیویورک است. در این مجله مقالاتی پیرامون بخش ها و جنبه های مختلف سینما وجود دارد.

انیما فیلم ( Anima Film )
فصل نامه ای است که در کشور لهستان و از سوی انجمن بین المللی سینمای این کشور منتشر می شود. این نشریه به چند زبان چاپ و ارائه می شود. انیما فیلم ، حاوی مقالاتی است که عمدتا از نشریات سینمایی معتبر برگزیده شده اند ، علاوه بر این در این نشریه اخبار ، تازه های تکنیکی در عالم سینما و دستاوردهای جدید به ویژه در نقاشی متحرک در جهان نیز ، ارائه می شود.

سینفکس ( Cinefex )
مجله ای که سه بار در سال منتشر می شود و در ایالت کالیفرنیای آمریکا به چاپ می رسد. این مجله ویژه تمهیدات سینمایی ، جلوه های ویژه و عکاسی است و در هر شماره به یک یا چند فیلم می پردازد. این مجله دارای مقالات مفصل و مصاحبه هایی در این زمینه است و به ویژه عکاس ها از آن استقبال می کنند. 
سینه فانتاستیک ( Cinefantastique ) 
مجله ای که هر دو ماه یک بار در ایالت ایلی نویز آمریکا چاپ و منتشر می شود و حاوی نوشته هایی هوشمندانه و تصاویری جذاب درباره فیلم های تخیلی ، به ویژه علمی- تخیلی و گونه های ترسناک است. این مجله دارای مقالات ، مصاحبه ها و بررسی فیلم های تولید شده است. 

باکس آفیس ( Box Office )
ماهنامه ای که بیشتر درباره دستاوردها و پیشرفت های مربوط به نمایش فیلم و تجهیزات آن است. در این نشریه ، همچنین اطلاعاتی درباره فیلم های در حال تولید ، هزینه تولید آنها ، زمان نمایش فیلم ها در اختیار خوانندگان قرار می گیرد.

فیلم این ریویو ( Film In Review )
مجله ای که ده بار در سال چاپ می شود و فیلم ها و کتاب های سینمایی را بررسی می کند. همچنین این مجله ، مقالاتی مربوط به بخش های خاصی از جنبه های مختلف صنعت سینما ، دارد. این مجله وابسته به هیئت ملی بررسی فیلم ( NBRMP ) است و در شهر نیویورک به چاپ می رسد.

فیلم ریدر ( Film Reader )
نشریه ای که از سوی واحد دانشگاه نورث وسترن چاپ می شود و به طور کلی حاوی آرای جدید ، در ارتباط با فیلم است و به طور ویژه نیز ، به نشانه شناسی و گونه های سینمایی می پردازد. 

سینما ژورنال ( Cinema Journal )
روزنامه ای که وابسته به انجمن پژوهش های سینمایی در دانشگاه ایلی نویز است و توسط همین دانشگاه نیز منتشر می شود. این روزنامه دارای دیدگاه های سیاسی ، همراه با مقالاتی دانشگاهی درباره فیلم های تجاری و غیر تجاری است.

واید انگل ( Wide Angle )
فصل نامه ای سینمایی که توسط دانشگاه اوهایو منتشر می شود و شامل مقالاتی در نقد و بررسی فیلم ها ، فیلم سازان و مباحث نظری است.

جامپ کات ( Jump Cut )
نشریه ای که سالانه چهار بار در کالفرنیا منتشر می شود و بیشتر مقالات ایدئولوژیک در عرصه سینما را به چاپ می رساند

 قیمت چاپ ، مجتمع چاپ ، چاپخانه ، چاپ ، چاپ افست ،بسته بندی ، چاپ کاتالوگ ، چاپ مجله


مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
دسته بندی موضوعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 44
کل بازدید : 452706
کل یاداشته ها : 435
دوستان

طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی سایت طراحی آرم طراحی لوگو اخبار روز برندها طراحی کاتالوگ اعتبارسنجی مشتریان اعتبارسنجی مشتریان بانک ها طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده ویزا شینگن تور کوبا وقت سفارت طراحی سایت فروشگاه الکترونیک طراحی سایت شرکتی آرم آرم لوگو لوگو سفارش طراحی لوگو بازاریابی اینترنتی سفارش طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سفارش سئو طراحی حرفه ای سایت خرید اینترنتی پوشاک ساخت وب سایت گروه طراحی طراحی سایت چیست گروه طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت حرفه ای طراحان سایت خدمات سئو بهینه سازی خرید پاور بانک لوگو استند نمایشگاهی استندهای تبلیغاتی سازه های نمایشگاهی چاپ بنر چاپ فوری چاپ دیجیتال چاپ پلات چاپ لمینت دوره وصول مطالبات آیین نامه وصول مطالبات شرکت وصول مطالبات نشریه کلید سرمایه فرمول دوره وصول مطالبات آیِین نامه وصول مطالبات حقوق بانکی تور آنتالیا تور استانبول تور ارزان دبی تور ایتالیا تور فرانسه تور چین تور اکراین تور گرجستان تور بلاروس تور کوبا تور گوا تور پترا تور قبرس تور نجف تور تایلند تور روسیه تور مالزی تور کربلا ویزای مالتی پل شینگن ویزای شینگن بلند مدت مالتی ویزای شینگن یک ساله محمد میرزایی آفر تور ماشین آلات صنعتی دستگاه جوش ابزار یراق صنایع چوب پوشاک اوت لت ختنه کردن ختنه نوزاد جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لابیاپلاستی عمل لابیاپلاستی ترمیم لابیا جراحی زیبایی ناحیه تناسلی عدم توانایی مقاربت واژینیسموس مقاربت دردناک منبع تغذیه میگر آمپر متر فروش تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک اسیلوسکوپ مولتی متر ویزای آمریکا ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا اقامت اروپا مهاجرت به اروپا tiktan پوشاک اوتلت اوتلت شلوار منگو مانتو جلو باز سایت خرید مانتو مانتو طرحدار فروش مانتو خرید مانتو مانتو خرید مانتو اینترنتی خرید سرویس خواب لوازم ماهیگیری ماهیگیری نور گیاهان آپارتمانی اصول نگه داری گیاهان آپارتمانی باربیکیو ذغالی دستگاه گریل ذغالی گریل ذغالی دیتالاگر اسیلوسکوپ ترمومتر مولتی متر منگو مولتی متر اسیلوسکوپ دات نت نیوک چیست؟ کابل برق قیمت قیمت کابل برق سیم ارت سیم و کابل تخت های بیمارستانی خرید دو چرخه تجهیزات پزشکی ترالی بیمارستانی نمایندگی پارکت agt

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ