سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


اپل شرکت آمریکایی ست که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در شهر کالیفرنیا می‌باشد. اپل طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل ونیز ارائه خدمات آنلاین را بر عهده دارد. گوشی آیفون، دستگاه پخش آی‌پاد وکامپیوترهای سری مک از معروف‌ترین محصولات این شرکت هستند.App Store، iCloud و iTunes سرویس‌های آنلاین اپل هستند.

شرکت اپل توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالدوین با هدف طراحی و فروش کامپیوترهای شخصی در 1976 تاسیس شد.

ادامه مطلب...

  


لینکدین یکی از شبکه‎های اجتماعی پر طرفدار در دنیا به شمار می‌رود که بیشترین سرعت را در جذب کاربر دارد. در کشورهای مختلف برای بررسی سوابق کاری افراد به این رسانه اجتماعی استناد می‌شود. به همین جهت موفقیت در لینکدیناهمیت به سزایی دارد و ما سعی داریم نکات موثر در این زمینه را یادآوری کنیم: 

ارائه پروفایل به مؤثرترین و مناسب‎ترین شیوه ممکن 

نگاه اول نقش بسزایی در دنیای تجارت بازی می‌کند. داشتن پروفایل مؤثر و متناسب با روحیات مخاطبان می‌تواند موجب رونق کسب و کار گردد. مطالب و تصاویری که دراین شبکه بارگذاری می‌شوند گویای کسب و کار شماست. لینکدین نیز همچون یک موتور جستجو الگوریتم‎ها و پارامترهای بخصوصی را برای صفحات مشخص می‌کند. کاربران هنگام جستجوی عناوین و موضوعات متفاوت به قسمت جستجو مراجعه می‌کنند. لینکدین نیز با توجه به کیفیت مطالب صفحات را رتبه بندی و در اختیار جستجوگران قرار می‌دهد.


انتخاب نام مناسب و مؤثر برای پروفایل لینکدینتان

چنانچه برای فروش محصولات شرکت و یا ارائه خدمات سازمان خود به فعالیت در لینکدین می‌پردازید، باید برند و نام شرکت عنوان شود.( بهتر است نام پروفایل برند محصولات یا نام شرکت باشد.) در این صورت نام محصولات برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند. نام شرکت باید به ساده ‏ترین شکل ممکن بیان شود. از اصطلاحات دشوار و غیرقابل فهم بپرهیزید. این کار ذهن مخاطب را دچار اغتشاش کرده پس از خواندن مطالب خودداری می‌کند. 

تکمیل اطلاعات پروفایل 

تکمیل اطلاعات لینکدین یکی از اصول مهم برای موفقیت در این شبکه می باشد. این کار از طریق راهنما صورت می‎گیرد. برای این منظور سعی کنید در عین رعایت صداقت، مهمترین مهارت‎ها، تجارت و تخصص خود را بیان کنید و از اغراق بپرهیزید. 

به پیشنهادات توجه کنید و انتقادات سازنده را بپذیرید 

توجه داشته باشید افراد از لحاظ ساختار فکری با یکدیگر متفاوت اند. پس به کار بستن توصیه‎های مفید بر موفقیت شما می‌افزاید. 

راههای افزایش پیشنهادات 

افزایش پیشنهادات از سوی مخاطبان نه تنها موجب رونق کسب و کار شما می‌گردد بلکه به معنای احترام به نظرات و خواسته‎های آنان نیز می‌باشد. چند راه برای این کار وجود دارد که عبارتند از: 

1- برای جلب نظر مخاطبان می‌توانید در پایان هر مطلب راه را برای ارائه پیشنهاد باز بگذارید و از آنها درخواست کنید تا نظرات و انتقادات خود را بیان کنند. 
2- درخواست خود را بصورت جداگانه برای هر شخص بفرستید. اگر چه این کار زمان‎بر است اما نتایج مطلوبی را به دنبال دارد. 
3- از شنیدن نظرات کسانی که هیچ اطلاعی از حوزه کاری شما ندارند خودداری نکنید. شنیدن با عمل کردن دو چیز متفاوت است. 
4- در معرفی شرکت‎های دیگر به مشتریان خود تلاش نمایید. این کار به نوعی همکاری با سایر شرکت‎ها به شمار می‌رود و تأثیر بسزایی در روند موفقیت شما در لینکدین دارد. 
ارتباطات مؤثر ایجاد کنید .

در دنیای تجارت ارتباطات نقش بسزایی را ایفا می‌کند. برای موفقیت در لینکدین نیز داشتن ارتباطات سازنده و ارزشمند در میزان موفقیت شما مؤثر است. این شبکه دارای یک ابزار جستجو با عنوان «People You May Already Know » است که هدف از این ابزار برقراری ارتباط با افرادی است که از قبل با آنها آشنایی داشته اید. 
برای بهتر شدن روابط سعی کنید ارتباط خود را با کسانی که اکنون مشتری شما هستند، حفظ کنید. 


دقت در بارگذاری مطالب 

از گذاشتن مطالب غیر علمی، سرگرم کننده و بی‎ربط به حرفه و شغلتان بپرهیزید. این کار از امتیازت کسب و کار شما می‎کاهد. 

مشارکت نیروهای شرکت در لینکدین 

استفاده از نیروها و پرسنل روش خوبی برای رشد کسب و کار در لینکدین می‌باشد. مشارکت کارمندان موجب چند برابر شدن شانس موفقیت و متمایز شدن کسب و کار شما در این شبکه می‌باشد. البته باید توجه داشت که پرسنل نیز باید از پروفایل‎های یکسان و مطابق با مشخصات شرکت استفاده کنند.

عضویت در گروه‎ها لینکدین

عضویت در گروه‎ها از دو راه امکان پذیر است. 
- پیوستن به گروه‎های موجود: گروه‎های متفاوتی در لینکدین وجود دارد. برای معرفی شدن و شناساندن شرکت می‌توان در این گروه‎ها عضو شد و در بحث‎های آنها شرکت نمود. پیوستن به گروه‌های موجود، مؤثرترین و سریع‌ترین راه برای دیده شدن و معرفی خود به عنوان یک متخصص می‌باشد. 
- ایجاد گروه: همچنین از طریق ایجاد گروه و راه ‎انداختن بحث‎های علمی شما در نظر مخاطبان حرفه‎ای‎ تر به نظر می‎رسید. 

رعایت اصل صداق 

از دروغ گفتن بپرهیزید. همه کاربران لینکدین مشخصات شما را مشاهده می‎کنند و اگر مطابق با صداقت پیش نروید و دروغ شما برملا شود اعتبار شما نیز از بین می رود. در پاسخگویی به سوالات متداول از صمیمی شدن بیش از حد با افراد بپرهیزید و در عین رعایت ادب، جدی برخورد کنید. 

منبع : نکاتی برای موفقیت در لینکدین

برچسب : ایجاد وب سایت | ساخت وب سایت | طراحی سایت | بهینه سازی سایت | سفارش بهینه سازی سایت | سفارش طراحی سایت | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی


  

تاریخچه سئو
94/3/23:: 10:20 ص
(0)

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. بدین معنا که وب سایت موظفند براساس الگوریتم‌ها و پارامترهای تعیین شده از سوی موتورهای جستجو عمل کنند.
هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن جایگاه بالا و رسیدن به صفحه اول در نتایج جستجو توسط کاربران می‌باشد. تاریخچه سئو به دهه 1990 بر می‌گردد. زمانی که موتورهای جستجو جای خود را در میان مردم باز کردند. 
در آن زمان محبوب‎ترین موتورهای جستجو عبارت بودند از Infoseek، Alta Vista و Yahoo، اما با توسعه فناوری، موتور جستجوهای جدیدتری وارد بازار اینترنت شد که از پارامترهای پیچیده‎تری استفاده می‌کردند. 

 

فاکتورهای موتورهای جستجو اولیه

از جمله فاکتورهای اولیه موتورهای جستجو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 
-

اصول تراکم کلمات کلیدی


به معنای شمارش تعداد دفعاتی که کلمه کلیدی در یک صفحه به کار میرفت و سپس نتیجه بر تعداد کل کلمات صفحه تقسیم می‌شد. 
-

استفاده از برچسب


برچسب‌هایی شبیه به کلمه کلیدی برای فهم محتویات وب سایت‌ها از اصول دیگر موتورهای جستجو بود. 

با گذشت زمان برخی از وب مسترها اصول سئو را نادیده می‎گرفتند.
چنانکه در سال 1996 در یک مقاله که توسط نیویورک تایمز به چاپ رسید از نادیده گرفتن اصول سئو توسط برخی طراحان سایت‎ها بحث‌هایی مطرح و در آن توضیح داده شد که چگونه طراحان وب‌ سایتها کلمات کلیدی خاصی را بارگذاری می‌کنند که در پشت گرافیک سایت مخفی شده است.
در نتیجه موتورهای جستجو این کلمات کلیدی را شمارش کرده و رتبه بندی سایت را افزایش می‌دهند. این امر موجب شد تا موتورهای جستجو روشهای پیچیده‎تر و سخت‎تری را برای سئو تعریف کنند بطوری که دستکاری موتورهای جستجو برای مهندسین بهینه سازی دشوار و غیرممکن گردد.

 

تاریخچه سئو 

تاریخچه سئو را می توان بخ طور مختصر به شکل زیر بیان کرد:
- یاهو وب در سال 1995 اولین اصول سئو را راه اندازی کرد. 
- گوگل در 1988 راه اندازی شد، که به تبع آن اصول جدید سئو را تعیین نمود. 
- موتور جستجوی یاهو در سال 2000 الگوریتم آلتاویستا را رها کرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت نمود. 
- در سال 2001 رتبه صفحات وب سایت‌ها از طریق منوی ابزار نشان داده شد. 
- در سال 2005 یک الگوریتم جدید به نام تگ NoFollow معرفی شد. 
- در سال 2009 گوگل پارامتر کافئین را معرفی نمود که نقش اصلی را در سئو (SEO) ایفا می‌کند. 
- در سال 2011 پارامتر پاندا ایجاد گردید که یک گام اساسی در تاریخ سئو (SEO) محسوب می‌شود. 
- در آپریل 2012 الگوریتم پنگوئن نیز به مجموعه اصول سئو اضافه شد. 
- در سپتامبر 2012 ای ام دی ( تطابق دقیق با دامنه) ایجاد گردید. 
- و سرانجام در اکتبر 2012، 65 بسته اجرایی به پارامترهای سئو اضافه شد.  

 

توسعه سئو با ورود گوگل

گوگل به عنوان یکی از موتور جستجوهای معتبر و شناخته شده برای همه کاربران اینترنتی به شمار می رود. این موتور جستجو در سال 1998 تأسیس شد و بخاطر طراحی ساده کاربران زیادی را مجذوب خود نمود. به همین دلیل تلاش های این شرکت برای سئوسازی بسیار مهم می‎باشد.
گوگل در ابتدای کار خود فاکتورهایی همچون تعداد کلمات کلیدی، عنوان‌بندی‌ها، تگ‌ها، لینک‌ها و ساختارسایت را برای سئو در نظر گرفت. 
در حال حاضر به علت سوء استفاده بسیاری از طراحان وب سایت‌ها، گوگل از فاکتورها و پارامترهایی که برای رتبه بندی صفحات استفاده می‌کند، پرده بر نمی دارد.
اگر چه بسیار از طراحان وب سایت‌ها براساس تجارب شخصی خود برخی از این پارامترها را بیان می‌کنند، اما تمام فاکتورها و الگوریتم‌های تعیین شده موتورهای جستجو و بالاخص گوگل را در بر نمی گیرد. 
با ورود این موتور جستجو تغییرات زیادی در عرصه سئو صورت گرفت چنانکه در سال 2004، طیف وسیعی از پارامترهای نامشخصی را در اصول رتبه بندی خود برای کاهش تأثیر از لینک‌های دستکاری شده، تعیین کرد. در سال 2005، گوگل شروع به شخصی سازی نتایج جستجو برای هر کاربر نمود. 

در حال حاضر نیز تعداد الگوریتم‌ها و پارامترهای تعیین شده از سوی موتورهای جستجو بطور کامل بیان نشده‎اند بطوری که در سال 2007 میلادی، روزنامه نیویورک تایمز بیان کرد که موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی سایت‌ها، بیش از 200 فاکتور مختلف را به کار می‌برد.

هم اکنون نیز سئو در حال تکمیل بوده و موتورهای جستجو همچنان در تلاش برای اضافه نمودن پارامترها و الگوریتم‌های جدید هستند. 

منبع : تاریخچه سئو

برچسب :  طراحی سایت شرکتی | طراحی وب سایت حرفه ای |ایجاد وب سایت | ساخت وب سایت |طراحان سایت | بهینه سازی سایت | سفارش بهینه سازی سایت | طراحی حرفه ای سایت | 


  


با توجه به افزایش جمعیت و ضرورت حفظ منابع برای نسل های آینده، در سال های اخیر استفاده از راهکارهای جدید بسته بندی مواد غذایی مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. 

 

نانوفناوری یکی از این راهکارهاست که می تواند در بهبود بسته بندی و قابلیت های آنها نقش مهمی داشته باشد، اما همزمان با افزایش تاثیر فناوری نانو بر صنایع غذایی و ورود این محصولات به بازار مصرف، اهمیت سلامت و ایمنی این گروه از مواد غذایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. اطمینان از سلامت و امنیت غذاهای بسته بندی شده به کمک فناوری نانو موضوعی است که موجب شده گروهی نسبت به استفاده از این ترکیبات در بسته بندی ها دچار تردید شوند. به گفته متخصصان، بسته بندی مواد غذایی از دو دیدگاه قابل توجه است؛ نخست این که بسته بندی از جمله عوامل مهمی است که می تواند ماندگاری محصولات و فرآورده های غذایی را کنترل کند و موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد و بسیاری از کشورها در سطح دنیا در این مسیر فعالیت های موفقی داشته اند و لازم است کشور ما هم در این حوزه به طور جدی وارد عمل شود این است که بسته بندی هایی که از آنها در صنایع غذایی استفاده می شود باید سازگار با محیط زیست باشند. یکی از مشکلاتی که ما در دنیای امروز با آن مواجه هستیم انباشتگی انواع پلیمرهایی است که براحتی در طبیعت تجزیه نمی شود و در نتیجه موجب آلودگی طبیعت شده است؛ پلیمرهایی که عمدتا به منظور بسته بندی نوشیدنی ها و خوردنی های دنیای مدرن ما تولید شده اند.

ادامه مطلب...

  


جهت محافظت بیشتر از سطوح چاپی در برابر عواملی نظیر: رنگ گرفتگی و جلوگیری از ساییده شدن و پوسیدگی و ایجاد براقیت و جذابیت در محصول چاپ شده از پوشش هایی مثل: سلفون یووی و ورنی استفاده می شود که این عملیات را می توان با استفاده از دستگاههای مخصوص سلفون کشی و روشهای چاپی مانند: سیلک اسکرین. لترپرس. افست و … انجام داد.
سلفون:
سلفون پوششی است که موجب استحکام محصول چاپی شده و از آن در برابر صدمه های احتمالی محافظت می کند و در انواع متفاوت مانند: مات.براق. طرح دار بر روی محصول چاپی با توجه به نیاز آن محصول انجام می شود و یکی از متداول ترین روش ها جهت پوشش روی سطح چاپ می باشد که توسط دستگاه های مخصوص سلفون کشی لایه نازکی از پلاستیک روی سطح کار چسبانده می شود. شیوه کار آن به این شکل است که سلفون های رول به کمک چسب روی سطح کار چاپی چسبانده می شود. به دو شکل ماشینی: نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و در دو نوع: حرارتی و ساده می باشند. در نوع حرارتی به علت استفاده از حرارت سلفون به شکل مطلوب تری بر روی محصول چاپی قرار می گیرد.
Uvیووی:
استفاده از اشعه ماوراء بنفش به عنوان تکنیکی برای خشک کردن سطوح چاپی از قرن 20 میلادی شروع شد.
علت استفاده بیشتر از تکنیک UV جهت خشک شدن محصولات چاپی در میان سایر روش های رایج خشک کن ها عبارت است از:
خشک شدن آنی مرکب
امکان انجام عملیات پس از چاپ کاتالوگ
به حداقل رساندن پشت زدگی محصولات چاپی
پایداری و ثبات سطح چاپی
افزایش مقاومت مرکب در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی
ورنی:
یکی از روش های پوشش روی سطوح چاپی و ایجاد جذابیت و براقیت در کار و نیز بالا بردن طول عمر و استحکام در محصولات چاپی استفاده از ورنی در فرایند چاپ می باشد که با بهره گیری از چاپ افست این امر میسر شد.
با توجه به نوع مواد مصرفی و سیستم های چاپ مختلف، نوع ورنی مورد استفاده در آنها متفاوت است به همین علت ورنی دارای انواع متفاوتی است مانند: ورنی گرم، ورنی سرد و ورنی که در صنایع بسته بندی از آن استفاده می شود.
ورنی گرم:
در این روش محصول چاپی را به روش سیلک اسکرین پوشش می دهند. از این شیوه برای پوشش روی جلد کتاب، کاتالوگ، برشور، جعبه های بسته بندی مانند دستمال کاغذی و … استفاده می شود.
شیوه کار به این صورت است که از مناطقی از سطح چاپی که قرار است ورنی زده شود فیلم گرفته شده و عملیات انتقال آن به سطح چاپی مثل تمامی چاپ کاتالوگ انجام می شود با این تفاوت که به جای استفاده از مواد شفاف و بی رنگی به نام ورنی استفاده می کنند.
ورنی سرد:
با این روش فقط به محصول چاپی یک پوشش داده می شود و هیچ گونه درخشندگی یا جلا به محصول چاپی داده نمی شود و فقط موجب تثبیت رنگ آن می گردد که معمولا با چاپ افست این کار انجام می شود و به دو روش صورت می گیرد:
روش اول:
در این روش برای این که در یک مختصات خاص از محصول چاپی بخواهیم ورنی بزنیم یک پلیت جداگانه تهیه کرده و مانند یک رنگ تفکیکی چاپ عمل می کنیم. در این روش همانند چهار رنگ اصلی از اصل تضاد آب و چربی در چاپ افست پیروی می کنیم، یعنی محلول رطوبت دهی دستگاه افست مانند چهار رنگ اصلی وظیفه رطوبت دهی خود را انجام می دهد.
روش دوم:
در این روش کلیه سطح چاپی به ورنی آغشته می شود. بدین ترتیب هر پلیتی که دارای تنپلات کامل باشد می تواند انتقال ورنی را انجام بدهد. بنابراین نیازی به رطوبت دهی نیست و می توان در این مرحله آب دستگاههای چاپ را حذف کرد و به همین خاطر به روش < بدون آب > معروف است.
انتقال ورنی با روش چاپی برجسته < لترپرس > : در این شیوه به علت نوع تکنولوژی به کار رفته شده در انتقال مواد انتقال دهنده به سطح چاپی می توان میزان بیشتری نسبت به روش بدون آب ، ورنی به سطح چاپ انتقال داد.

منبع:http://teramchap.ir


  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
دسته بندی موضوعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 20
کل بازدید : 452443
کل یاداشته ها : 435
دوستان

طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی سایت طراحی آرم طراحی لوگو اخبار روز برندها طراحی کاتالوگ اعتبارسنجی مشتریان اعتبارسنجی مشتریان بانک ها طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده ویزا شینگن تور کوبا وقت سفارت طراحی سایت فروشگاه الکترونیک طراحی سایت شرکتی آرم آرم لوگو لوگو سفارش طراحی لوگو بازاریابی اینترنتی سفارش طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سفارش سئو طراحی حرفه ای سایت خرید اینترنتی پوشاک ساخت وب سایت گروه طراحی طراحی سایت چیست گروه طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت حرفه ای طراحان سایت خدمات سئو بهینه سازی خرید پاور بانک لوگو استند نمایشگاهی استندهای تبلیغاتی سازه های نمایشگاهی چاپ بنر چاپ فوری چاپ دیجیتال چاپ پلات چاپ لمینت دوره وصول مطالبات آیین نامه وصول مطالبات شرکت وصول مطالبات نشریه کلید سرمایه فرمول دوره وصول مطالبات آیِین نامه وصول مطالبات حقوق بانکی تور آنتالیا تور استانبول تور ارزان دبی تور ایتالیا تور فرانسه تور چین تور اکراین تور گرجستان تور بلاروس تور کوبا تور گوا تور پترا تور قبرس تور نجف تور تایلند تور روسیه تور مالزی تور کربلا ویزای مالتی پل شینگن ویزای شینگن بلند مدت مالتی ویزای شینگن یک ساله محمد میرزایی آفر تور ماشین آلات صنعتی دستگاه جوش ابزار یراق صنایع چوب پوشاک اوت لت ختنه کردن ختنه نوزاد جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لابیاپلاستی عمل لابیاپلاستی ترمیم لابیا جراحی زیبایی ناحیه تناسلی عدم توانایی مقاربت واژینیسموس مقاربت دردناک منبع تغذیه میگر آمپر متر فروش تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک اسیلوسکوپ مولتی متر ویزای آمریکا ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا اقامت اروپا مهاجرت به اروپا tiktan پوشاک اوتلت اوتلت شلوار منگو مانتو جلو باز سایت خرید مانتو مانتو طرحدار فروش مانتو خرید مانتو مانتو خرید مانتو اینترنتی خرید سرویس خواب لوازم ماهیگیری ماهیگیری نور گیاهان آپارتمانی اصول نگه داری گیاهان آپارتمانی باربیکیو ذغالی دستگاه گریل ذغالی گریل ذغالی دیتالاگر اسیلوسکوپ ترمومتر مولتی متر منگو مولتی متر اسیلوسکوپ دات نت نیوک چیست؟ کابل برق قیمت قیمت کابل برق سیم ارت سیم و کابل تخت های بیمارستانی خرید دو چرخه تجهیزات پزشکی ترالی بیمارستانی نمایندگی پارکت agt

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ