سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >


 

اسرار داشتن اتاقی دنج و راحتآیا تا کنون پیش آمده که برای اولین بار به منزل کسی بروید، اما در اتاق نشیمن آنها احساس راحتی و خودمانی بودن کنید؟ آیا در منزل خود اتاقی دارید که به نظرتان کم مورد استفاده قرار میگیرد؟ سایت ترجمه انگلیسی به فارسی

ادامه مطلب...

  


 

پرده‌ ها در منزلدر میان لوازم دکوراسیونی خانه، پرده از جمله عناصری است که با توجه به نیاز به صرف هزینه کمتری برای تعویض آن نسبت به بقیه لوازم خانه، در لیستی که هر چند سال یک بار با هدف ایجاد تنوع برای انجام تغییر و تحولات قبل از سال نو ترتیب داده می‌شود، معمولاً در صدر قرار می گیرد.در یک تقسیم بندی اصولی و کلی، پرده های هر فضایی نیازمند دارابودن مشخصاتی هستند که در زیر به پاره‌ای از آنها همراه با فضاها به تفکیک اشاره خواهد شد.
? آشپزخانه: میز و صندلی کودک ، 
برای فضای آشپزخانه معمولاً پرده‌های ساده و یا طرح دار با نقش‌های مرتبط با این فضا که معمولاً گل ها و میوه ها هستند انتخاب می‌شوند. حال ممکن است این نقش‌ها در بافت پارچه بوده و یا در قالب گلدوزی و یا تکه دوزی بر روی پرده ساده دوخته شوند. ولی در انتخاب پرده آشپزخانه رعایت دو نکته همواره توصیه می شود:
1) هنگامی که تصمیم می گیرید از پارچه های رنگی ساده و یا طرح دار استفاده کنید و رنگ کابینت‌ها و کاشی ها و به طور کلی لوازم موجود محدودیت کاربرد رنگی خاصی را برای شما ایجاد نمی کنند سعی کنید از پارچه‌هایی با رنگ‌های زرد، سبز، نارنجی، قرمز و یا از ترکیب آنها در یک پالت رنگی طرح دار انتخاب کنید.
این گونه رنگ‌ها جزء خانواده رنگ‌های گرم بوده و نه تنها محیط شادی را برای خانم خانه پدید می‌آورد، خاصیت اشتهاآوری داشته و در واقع در تقسیم بندی رنگ‌های خوردنی جای می‌گیرند.
2) از آنجا که در فضای آشپزخانه چربی، دوده حاصل از سرخ کردن و به طور کلی پختن غذا وجود دارد، پرده این قسمت از خانه زودتر از بقیه قسمت‌ها کثیف شده و نیاز به شست وشوی مکرر دارد. بنابراین پارچه ای انتخاب کنید که در برابر این نوع شست وشو ها مقاوم باشد.ویزای شینگن
? اتاق خواب:

ادامه مطلب...

  


 میز ناهارخوری ، ، ،

? تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید:
مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می‌شود که اتاق وسیع تر نشان دهد. 
? از گل و گیاه استفاده کنید: 
گل و گیاه می‌تواند حال و هوای تازه‌ای به خانه بیاورد. اگر علاقه‌ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می‌توانید از گل‌ها و درختچه‌های مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل‌های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می‌توان آنها را از گل طبیعی تشخیص داد. 
? یک قالیچه محلی در نقطه‌ای بیندازید:
قالیچه‌های محلی وسیله بسیار خوبی برای اتاق‌های گفت‌وگو و نشیمن به شمار می‌رود. قالیچه‌ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید. 
? تابلوها و آینه را از دیوارها آویزان کنید: صندلی ناهارخوری ، میز و صندلی کودک
تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی کنید از قاب‌های تزئینی‌تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گیرا باشد. 
? لامپ‌ها و لوسترها را عوض کنید: سیسمونی کودک ،دکوری منزل 
لوسترها و لامپ‌ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می‌کنند که سبک چیدمان خانه‌تان قدیمی است یا جدید. به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند و ضمناً با لوازم و رنگ بندی خانه‌تان نیز هماهنگ باشند.
? لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید: مبل راحتی ،لوستر مدرن ، چراغ مطالعه
وسایل و لوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه اتاق می‌شود. برای برگه‌ها، اسباب بازی‌های بچه‌ها و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را بر هم می‌زند، جای مخصوصی تدارک ببینید.


  


در این ستون این بار نکاتی را به شما گوشزد خواهیم کرد که اگر در حال اسباب‌کشی کردن یا تعمیرات اساسی در منزلتان هستید حتماً به کار شما خواهد آمد.میز ناهارخوری ، صندلی ناهارخوری ، میز و صندلی کودک
حالا که دارید یک تغییر اساسی در محل زندگی‌تان می‌دهید می‌توانید بسیاری از وسایلی را که نگه داشته‌اید تا شاید یک روز به کارتان بیاید دور بیندازید یا به کسانی ببخشید که به آنها احتیاج دارند. چیدن یک خانه تازه با وسایل کمتر راحت‌تر و زیباتر خواهد بود.  سیسمونی کودک ،
هرگز سعی نکنید در تزئین منزل به کمال مطلق دست بیابید. خانه شما باید زنده به نظر برسد و این به معنی کمی به هم ریختگی است. بنا براین همه چیز نباید همیشه درست در جای خود باشد. 
اگر در حال انجام تغییرات اساسی در منزل هستید قبل از هر کار جنس موادی را که استفاده می‌کنید مورد بررسی قرار دهید. کف پوش مرمر در تابستان بسیار خنک و عالی است اما در زمستان به طور آزاردهنده‌ای سرد است. کف‌پوش‌های غیر از فرش و موکت هم به سرو صدای محیط اضافه می‌کنند. اول این نکته را در نظر داشته باشید که خانواده شما کم جمعیت یا پرجمعیت هستند و بعد نوع کفپوش را انتخاب کنید. کف چوبی از هر نظر عالی است، فقط باید مخارج نگهداری آن را در نظر داشته باشید. دکوری منزل ، مبل راحتی
جزئیات کوچکی را که تفاوت فراوان ایجاد می‌کنند از یاد نبرید. رومیزی، بشقاب‌ها، لیوان‌ها، زیربشقابی‌ها، گل و دیگر لوازم روی میز. این رنگ‌ها و ریزه کاری ها ممکن است به نظر دست و پا گیر بیایند اما آنقدر موثرند که ارزش زحمت را دارند. 
از آنجایی که آثار هنری موجود در منزل معرف شخصیت شماست، لوازم خانه را طوری انتخاب کنید که بر زیبایی تابلوها و آثار هنری دیگر موجود در خانه بیفزاید. وسایل خانه را طوری نچینید که توجه را از آثار هنری به خود جلب کنند. 
پاراوان‌های تاشو و پایه دار بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک اتاق هستند - مثلا برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن- و بخصوص در فضاهای کوچکتر کاربرد دارند. با استفاده از پاراوان‌های کوتاهی که نقش یا تزئین روی آن از هر دو طرف دیده شود هم شلوغی میز کار را می‌پوشانید و هم فضای خانگی تری به اتاق نشیمن می‌بخشید. اتاق‌های خود را پر از وسیله نکنید. هرچیز خوبی با افراط به سوی بدی متمایل می‌شود. کمی از این و کمی از آن کافی است. مراقب باشید که اتاق را با رنگ یکنواخت، ظروف فلزی کوچک و بزرگ، اشیای چوبی کاغذ دیواری و برگ‌های طلایی پرنکنید. سعی کنید در یک اتاق ساده و خلوت غافلگیری‌های خلاقانه ترتیب دهید. طراحی خوب شامل انتخاب رنگ و حس صحیح است با چاشنی‌هایی از تزئینات زیبایی که دوستشان دارید.

  ، ،لوستر مدرن ، چراغ مطالعه


  


 

براق، شیک، رنگارنگ کفپوش مناسب خانه شما کدام است؟خانه جایی است که باید در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید، بنابراین مهم است که چیدمان منزلتان را طوری ترتیب دهید تا کاملاً مطابق میل و سلیقه‌تان باشد و از بودن در این محیط لذت ببرید. اگر شما آدم سربه‌زیری هستید کفپوش خانه‌تان بیشتر به چشمتان می‌آید. حتی اگر سر به زیر هم نیستید، در انتخاب کفپوش‌های خانه به اندازه کافی دقت کنید، چون ممکن است گزینه انتخابی شما چندان با شیوه زندگی‌تان منطبق نباشد و در نتیجه دچار مشکل شوید. صندلی ناهارخوری
طی سالیان اخیر پوشش کف خانه‌ها تغییرات زیادی کرده است. در حقیقت بیشتر مردم دیگر مایل نیستند که تمام کف منزلشان را با فرش و موکت بپوشانند و کاربرد کفپوش‌های چوبی، سرامیکی و... رونق خوبی دارد. به هر حال تنوع در جنس، طرح و رنگ پوشش‌های غیرفرشی باعث شده مردمی که به مراکز خرید مراجعه می‌کنند، در اشکال متنوع و جدیدی غرق شوند و گستره وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی خود ببینند. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید دارید، باید شرایط و امکانات خود و خانواده‌تان را در نظر بگیرید تا از خرید خود و شکل جدید منزلتان بیشترین رضایت را داشته باشید. 
? ترسیم طرح خانه
پیش از این‌که برای خرید راهی بازار شوید، باید مواردی را در نظر بگیرید که یکی از آن‌ها ترسیم طرح خانه است. سپس اتاق‌ها را به‌طور دقیق و با دقت متر کنید تا بدانید مساحت سطح مورد نظر شما چقدر است. در کنار آن موارد باید این نکته را هم مد نظر قرار دهید که دوست دارید اتاق‌ها و خانه شما چه‌طور به نظر آید؛ اگر می‌خواهید کف منزل براق و درخشنده باشد، بهتر است از سرامیک استفاده کنید. اگر هم فردی هستید که مایلید خانه شما رسمی و کلاسیک به نظر آید، کفپوش‌های چوبی را به‌کار ببرید. به هر حال این به میل و سلیقه شما بستگی دارد، اما نکته مهم این‌جاست که طرحی از آن‌چه می‌خواهید در ذهن و بر روی کاغذ داشته باشید. می‌توانید در طرح خود رنگ دیوارها، پرده و مبلمان را هم مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند که انتخاب طرح و رنگ دلخواه برایتان ساده‌تر باشد. 
? روش انتخاب کفپوش مناسب 
در ابتدا باید این سؤال را در ذهن خود داشته باشید که چند نفر در منزل شما زندگی می‌کنند و به‌طور کلی تردد در منزل شما کم یا زیاد است؟ به‌طور مثال اگر فردی معاشرتی هستید و روزانه رفت و آمد زیادی در منزل شما صورت می‌گیرد، باید جنس مقاوم و بادوامی را انتخاب کنید. در مرحله بعد لازم است کاربری اتاق‌ها را در نظر بگیرید. مثلاً اتاقی که به منظورگذران اوقات فراغت، استراحت و مطالعه تعیین شده، رفت و آمد کمی دارد و در نتیجه کفپوش‌های آن کمتر آسیب می‌بیند. در نتیجه می‌توانید برای این اتاق از کفپوش‌های ظریف و زیبا هم استفاده کنید. 
حیوانات خانگی را فراموش نکنید. باید بدانید که معمولاً حیوانات عادت دارند قلمرو خود را مشخص کنند و برای این منظور گاهی اوقات با پنجه‌هایشان زمین را می‌خراشند که این کار باعث آسیب به کف اتاق به‌ویژه کفپوش‌های چوبی می‌شود. به کودکان و تعدادشان توجه کنید. چون اغلب بازی‌های پرسروصدای کودکان با نابودی کفپوش‌های منزل همراه است. بنابراین هر چقدر که تردد و بازی کودکان در منزل بیشتر باشد، احتمال آسیب‌دیدگی هم بیشتر می‌شود. انتخاب رنگ دلخواه هم از جمله مواردی است که اهمیت دارد، اما به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ‌های روشن‌تر اتاق شما را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. شاید بخواهید فضای خانه شما گرم و مطبوع باشد. در این صورت انتخاب چوب‌های قهوه‌ای گزینه مناسبی برای دستیابی به چنین فضایی است؛ چون قهوه‌ای جزو رنگ‌های گرم محسوب می‌شود و کاربرد چوب هم کماکان در چیدمان منازل رایج است. از سوی دیگر باید به این موضوع فکر کنید که دلتان می‌خواهد کفپوش‌های اتاق‌ها چقدر ماندگار باشد. اگر تا سالیان سال قصد تعویض آن‌ها را ندارید، بهتر است به دنبال کفپوش‌های بادوام و ماندگار باشید. صرف نظر از همه این موارد، قیمت کفپوش هم عامل تعیین‌کننده دیگری است که شاید انتخاب‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. با تمام این حرف‌ها با کمی جستجو می‌توانید از بین صدها رنگ و مدل متفاوت کفپوش مناسب و ایده‌آل خود را بیابید.

  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
دسته بندی موضوعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 452279
کل یاداشته ها : 435
دوستان

طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی سایت طراحی آرم طراحی لوگو اخبار روز برندها طراحی کاتالوگ اعتبارسنجی مشتریان اعتبارسنجی مشتریان بانک ها طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده ویزا شینگن تور کوبا وقت سفارت طراحی سایت فروشگاه الکترونیک طراحی سایت شرکتی آرم آرم لوگو لوگو سفارش طراحی لوگو بازاریابی اینترنتی سفارش طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سفارش سئو طراحی حرفه ای سایت خرید اینترنتی پوشاک ساخت وب سایت گروه طراحی طراحی سایت چیست گروه طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت حرفه ای طراحان سایت خدمات سئو بهینه سازی خرید پاور بانک لوگو استند نمایشگاهی استندهای تبلیغاتی سازه های نمایشگاهی چاپ بنر چاپ فوری چاپ دیجیتال چاپ پلات چاپ لمینت دوره وصول مطالبات آیین نامه وصول مطالبات شرکت وصول مطالبات نشریه کلید سرمایه فرمول دوره وصول مطالبات آیِین نامه وصول مطالبات حقوق بانکی تور آنتالیا تور استانبول تور ارزان دبی تور ایتالیا تور فرانسه تور چین تور اکراین تور گرجستان تور بلاروس تور کوبا تور گوا تور پترا تور قبرس تور نجف تور تایلند تور روسیه تور مالزی تور کربلا ویزای مالتی پل شینگن ویزای شینگن بلند مدت مالتی ویزای شینگن یک ساله محمد میرزایی آفر تور ماشین آلات صنعتی دستگاه جوش ابزار یراق صنایع چوب پوشاک اوت لت ختنه کردن ختنه نوزاد جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لابیاپلاستی عمل لابیاپلاستی ترمیم لابیا جراحی زیبایی ناحیه تناسلی عدم توانایی مقاربت واژینیسموس مقاربت دردناک منبع تغذیه میگر آمپر متر فروش تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک اسیلوسکوپ مولتی متر ویزای آمریکا ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا اقامت اروپا مهاجرت به اروپا tiktan پوشاک اوتلت اوتلت شلوار منگو مانتو جلو باز سایت خرید مانتو مانتو طرحدار فروش مانتو خرید مانتو مانتو خرید مانتو اینترنتی خرید سرویس خواب لوازم ماهیگیری ماهیگیری نور گیاهان آپارتمانی اصول نگه داری گیاهان آپارتمانی باربیکیو ذغالی دستگاه گریل ذغالی گریل ذغالی دیتالاگر اسیلوسکوپ ترمومتر مولتی متر منگو مولتی متر اسیلوسکوپ دات نت نیوک چیست؟ کابل برق قیمت قیمت کابل برق سیم ارت سیم و کابل تخت های بیمارستانی خرید دو چرخه تجهیزات پزشکی ترالی بیمارستانی نمایندگی پارکت agt

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ