سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



استفاده از این نوع آرایش یک ساختار ساده را بر رنگ ها حاکم می کند و در نتیجه یک مفهوم یا نوعی نظم خاص را، ورای حضور محض رنگ ها، منتقل خواهد کرد. استفاده متناسب از رنگ در دیوارها و پیش زمینه های روشن تاثیر زیادی در محیط به وجود می آورد. رنگ های سرد می تواند کاهش مختصری در دمای بدن ایجاد کند و رنگ های گرم باعث مختصر افزایش دمای بدن می شود. به لحاظ بصری، رنگ گرم پیش می آید و رنگ سرد پس می نشیند.میز ناهارخوری

 رنگ های درخشان به تنهایی جذاب هستند اما اگر در یک الگو یا ردیفی منظم قرار گیرند از نظر بصری تاثیر بیشتری خواهند داشت. این نوع آرایش یک ساختار ساده را بر این رنگ ها حاکم می کند و در نتیجه یک مفهوم یا نوعی نظم را، ورای حضور محض رنگ ها منتقل خواهد کرد. همچنین رنگ ها می توانند بر نگاه ما نسبت به بافت ها تاثیر بگذارند. بافت هایی با کنتراست بالا یک احساس فعال و پرانرژی ایجاد می کنند و رنگ ها را برای ایجاد محیطی آرام محصور می کنند. در کنار رنگ که نقش بسزایی در تغییر ماهیت دکوراسیون ایفا می کند، نور نیز تاثیر فراوانی در ایجاد تحرک و زنده کردن فضا دارد. نور اصلی ترین عامل پویایی یک فضای داخلی است. بدون نور فرم، رنگ و بافت قابل دیدنی وجود نخواهد داشت. نخستین عملکرد طراحی نور روشن کردن فرم ها و فضای یک محیط داخلی و نیز اجازه به کاربردهای فضا است تا فعالیت ها و وظایف خود را با سرعت، دقت و راحتی در خود انجام دهند. نور بر ادراک ما از بافت تاثیر می گذارد. وقتی که نور روی سطحی مستقیم می تابد، بافت دیداری آن را افزایش می دهد در حالی که نور پراکنده با ایجاد ابهام در فضا حس زیبایی شناسانه اثر را می کاهد. یکی دیگر از اصولی که امروزه در طراحی داخلی بسیار رعایت می شود، بهره گیری از فرم مبلمان و دکوراسیونی است که در عین سادگی و یکدستی، برانگیزاننده حس حرکت و جنبش در مخاطب باشد. 

ادامه مطلب...

  


 

سیمای نوین دکوراسیونفضای داخلی خانه و نحوه چیدمان اسباب و اثاثیه منزل ارتباط مستقیمی با افزایش انرژی شما در بدو ورود به منزل دارد. به عقیده طراحان داخلی یکی از مهم ترین عواملی که موجب تشدید نگرانی و پریشانی حال فرد پس از گذران یک روز کاری می شود، حضور در فضایی است که هیچ گونه هماهنگی در نوع چیدمان و رنگ آمیزی آن دیده نمی شود. رنگ جادویی است که می تواند اتاق را از محیطی سرد و کسل کننده به فضایی گرم و صمیمی متحول سازد.

ادامه مطلب...

  


 

خانه، یک موجود زندهآنچه که در ذیل خواهید خواند، گزیده‌ای از تزئینات ساده برای منزل شماست. به یاد داشته باشید که خانه یک موجود زنده است که نفس می‌کشد، پس باید در حفظ آن کوشا باشیم و اقداماتی انجام دهیم تا همواره انرژی مثبت در خانه، کاشانه و منزل ما جریان داشته باشد. 
? ورودی خانه‌ها، اغلب کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد اما این ورودی‌ها خیلی مهم هستند، چرا که انرژی از بیرون به درون خانه می‌‌آید. دقت داشته باشید که روشنایی‌های حیاط یا ورودی‌های آپارتمان‌ها به خوبی نصب شده باشند، زنگ در خوب کار کند و در به راحتی و کاملا باز شود. لامپ‌های سوخته را به سرعت عوض کنید. همچنین مسیر راهروی منازل را با گل‌های طبیعی و مصنوعی تزئین کنید چرا که راهرو محلی برای عبور انرژی است، از قرار دادن اجناس بزرگ چوبی در آن جلوگیری کنید. همچنین کفش‌ها را در راهرو بگذارید تا انرژی منفی دنیای بیرون را از منزل خود دور نگه دارید.
?اگر در منزلتان از گل و گیاه استفاده می‌کنید باید آنان را نسبت به فصل عوض کنید چرا که گل‌های تازه انرژی را تازه می‌کنند و گل‌های خشک رکود و سستی را در خانه حفظ می‌کنند.
? اگر سقف خانه شما، تیر‌‌آهن دارد، صندلی‌ها را به طور مستقیم زیر آن قرار ندهید، چرا که اگر شخصی مرتب آن‌جا بنشینید دچار سردرد می‌شود!
? صندلی‌ها را طوری بچینید که رو به زاویه تیز یا کنج نباشند، انرژی در این‌جا ممکن است ناموزون شود و انرژی منفی بر انرژی مثبت غلبه کند. 
? بهتر است هیچ صندلی پشت به در نباشد، خیلی مهم است که صندلی میزبان خود را در موقعیتی قرار دهیم که به اطراف خود مسلط باشد.
? وسایل آشپزخانه را مرتب تمیز کنید، به ویژه اگر قفسه‌های آن باز باشد، مرتب بودن آشپزخانه شما، یعنی این‌که نبض منزل در اختیار شماست.
? بهتر است تا جایی که امکان داردمبل راحتی، مقابل دیوارها قرار بگیرد.
? مرکز اتاق نشیمن باید ساده باشد و تنها به گذاشتن یک میز در آن اکتفا کنید.
? تعداد  صندلی ناهارخوری باید زوج باشد دور
  میز ناهارخوری تا انرژی منفی در خانه جریان پیدا نکند.
در کتاب کوچک فنگ‌شویی آمده است، همه ما آدم‌های مرتب و منظمی نیستیم... با این حال برخی از ما، به واقع زندگی کردن در آشفتگی و بی‌‌نظمی را دوست داریم... از نقطه نظر علم فنگ‌شویی نتیجه یک خانه آشفته و بی‌‌نظم چیزی جز یک زندگی نامنظم نیست. فنگ‌شویی می‌گوید: خانه هم چون یک موجود زنده نفس می‌کشد. نیروی حیاتی از طریق درها و پنجره‌ها وارد خانه می‌شود و باید بدون برخورد با هیچ مانعی، آزادانه در اطراف راهروها و اتاق‌ها جریان پیدا کند زمانی که این راه پرپیچ و خم با وسایل اضافی سد می‌شود، انرژی مثبت راکد می‌ماند و تبدیل به یک انرژی منفی می‌شود.با این حال انبار شدن مقداری لوازم اضافی در هر خانه، امری اجتناب ناپذیر است، اما باید بدانید که نباید آنها را برای مدتی طولانی نگه دارید، چرا که انرژی منفی هر لحظه‌ در خانه‌تان بیشتر می‌شود. یک خانه شلوغ و نامنظم، عصبانیت و نگرانی وحشتناکی را وارد خانه شما می‌کند و باعث ضرر رساندن به شما و خانواده‌تان می‌شود.
? خانه‌های کوچکمبل راحتی
در حال حاضر اکثر خانه‌ها، آن‌قدر کوچک است که اهالی آن نمی‌توانند حتی یک دست مبل و صندلی و ناهار خوری یا از این نوع وسیله‌ها را در آن جای دهند. از این رو سعی می‌کنند از بالش‌های زینتی برای تزئین استفاده کنند. تصور شما از یک خانه سی‌ متری چه می‌تواند باشد؟ شاید بپرسید، به هیچ عنوان در این خانه‌ها نمی‌توان اصلا وسیله‌ها را چید، اما با کمی ابتکار می‌توان انرژی مثبت را در همین خانه‌های کوچک به جریان انداخت. در این منازل کوچک، هر طور که بخواهید می‌توانید وسایلتان را که احتمالا اندک هم است، بچینید، طرز چیدن بالش‌ها هم باید مانند همان چیدن مبلمان باشد، همان قانونی که برایتان در شماره‌های پیش گفته شد، یعنی رو به در ورودی نباشد، زیر تیرآهن‌های سقف قرار نگیرد... در کنار هم چیده نشود... اما آنچه که در این منازل کوچک برای به حرکت درآمدن انرژی بسیار مهم است، این است که باید همیشه این خانه‌ها مرتب و تمیز باشد، چرا که در خانه‌های کوچک، حتی کمی آشفتگی خیلی زود به چشم می‌آید و باعث می‌شود که انرژی مثبت در خانه راکد بماند و به خوبی حرکت نکند... پس راز نفس کشیدن منازل کوچک، تمیزی و مرتب بودن است.مونوپاد
طراحی سایت
 

  


در مقابل نصب پرده در بیرون از قاب فرورفتگی دیوار این امکان را به ما می دهد که پرده را به طور کامل به دو طرف پنجره کشیده و جمع کنیم و در مواقع لازم از نور بیشتری بهره مند شویم و همچنین می توانیم بنا به سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون اتاق از پرده های بلند برای پنجره های کوتاه نیز استفاده کنیم. اگر در زیر پنجره رادیاتور شوفاژ نصب شده است بهتر است آن را با پرده به خصوص اگر پرده ضخیم باشد بپوشانیم. زیرا در زمستان مانع انتشار گرما در محیط اتاق خواهد شد.در چنین مواردی می توان از یک پرده بلند دو تکه و در صورت تمایل والان از جنس آن استفاده کرد که در دو طرف پنجره جمع می شوند و در قسمت وسط از یک سایبان که در مواقع لازم بسته شده و پنجره را می پوشاند بهره گرفت.صندلی ناهارخوری
چنانچه بودجه محدودی در اختیار دارید انتخاب مقدار بیشتری پارچه ارزان قیمت بهتر از مقدار کمتری پارچه گران قیمت است. زیرا از پارچه بیشتر می توان پرده ای پرچین تر دوخت و پرده پرچین تر همواره نمایی زیباتر خواهد داشت.

ادامه مطلب...

  


 


آذین خانهپرده از جایگاه مهمی در چینش هر فضایی برخوردار است و بخش چشمگیری از سطوح دیوارها را اشغال می کند. برخی پرده را لباس خانه می دانند از این رو دانستن نکته های ظریف اما مهم درباره انتخاب پرده می تواند شما را در تهیه پرده مناسب برای منزلتان یاری دهدسیسمونی کودک
 در هر خانه پنجره های متعددی در ابعاد و به اشکال مختلفی وجود دارند که هر یک باید با پرده ای متناسب با ویژگی های خاص خود پوشانده شوند. هنگامی که قصد دارید پرده ای برای یک پنجره انتخاب کنید باید مدلی را برگزینید که هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی برای آن پنجره و چینش اطرافش مناسب باشد.

ادامه مطلب...

  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
دسته بندی موضوعی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 20
کل بازدید : 452436
کل یاداشته ها : 435
دوستان

طراحی سایت طراحی وب سایت بهینه سازی سایت طراحی آرم طراحی لوگو اخبار روز برندها طراحی کاتالوگ اعتبارسنجی مشتریان اعتبارسنجی مشتریان بانک ها طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبکده ویزا شینگن تور کوبا وقت سفارت طراحی سایت فروشگاه الکترونیک طراحی سایت شرکتی آرم آرم لوگو لوگو سفارش طراحی لوگو بازاریابی اینترنتی سفارش طراحی سایت بازاریابی اینترنتی سفارش سئو طراحی حرفه ای سایت خرید اینترنتی پوشاک ساخت وب سایت گروه طراحی طراحی سایت چیست گروه طراحی سایت طراحی سایت سازمانی طراحی سایت حرفه ای طراحان سایت خدمات سئو بهینه سازی خرید پاور بانک لوگو استند نمایشگاهی استندهای تبلیغاتی سازه های نمایشگاهی چاپ بنر چاپ فوری چاپ دیجیتال چاپ پلات چاپ لمینت دوره وصول مطالبات آیین نامه وصول مطالبات شرکت وصول مطالبات نشریه کلید سرمایه فرمول دوره وصول مطالبات آیِین نامه وصول مطالبات حقوق بانکی تور آنتالیا تور استانبول تور ارزان دبی تور ایتالیا تور فرانسه تور چین تور اکراین تور گرجستان تور بلاروس تور کوبا تور گوا تور پترا تور قبرس تور نجف تور تایلند تور روسیه تور مالزی تور کربلا ویزای مالتی پل شینگن ویزای شینگن بلند مدت مالتی ویزای شینگن یک ساله محمد میرزایی آفر تور ماشین آلات صنعتی دستگاه جوش ابزار یراق صنایع چوب پوشاک اوت لت ختنه کردن ختنه نوزاد جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لابیاپلاستی عمل لابیاپلاستی ترمیم لابیا جراحی زیبایی ناحیه تناسلی عدم توانایی مقاربت واژینیسموس مقاربت دردناک منبع تغذیه میگر آمپر متر فروش تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک اسیلوسکوپ مولتی متر ویزای آمریکا ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا اقامت اروپا مهاجرت به اروپا tiktan پوشاک اوتلت اوتلت شلوار منگو مانتو جلو باز سایت خرید مانتو مانتو طرحدار فروش مانتو خرید مانتو مانتو خرید مانتو اینترنتی خرید سرویس خواب لوازم ماهیگیری ماهیگیری نور گیاهان آپارتمانی اصول نگه داری گیاهان آپارتمانی باربیکیو ذغالی دستگاه گریل ذغالی گریل ذغالی دیتالاگر اسیلوسکوپ ترمومتر مولتی متر منگو مولتی متر اسیلوسکوپ دات نت نیوک چیست؟ کابل برق قیمت قیمت کابل برق سیم ارت سیم و کابل تخت های بیمارستانی خرید دو چرخه تجهیزات پزشکی ترالی بیمارستانی نمایندگی پارکت agt

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ